2015年11月13日 星期五

Fightstar - Chemical Blood(歌詞翻譯)

Just give me new skin
給我新的皮膚
With mechanical-like arms
加上機器手臂
And ex-ray eyes
還有一對透視眼
And ears to hear your needs
與一雙能聽見你需要的耳朵
Give me chemical blood so I can
給我化學血液,這樣我就能
Run faster than the speed of
Light that shines to bleach the colour
Of the silver of your honours
跑得比照耀你銀色榮光的光速還快

Give me your strength so I can
給我你的力量,這樣我就能
Go further and breathe under water with ease
走得更遠,在水中呼吸自如

I am a ghost in the shell
我是軀殼中的鬼魂
There's nothing left of me
已經不再留戀
We will always be,
In these machines
我們將遠永存在這些機器中

Give me chemical blood so I can
給我化學的血液,這樣我就能
Run faster than the speed of
Light that shines to bleach the colour
Of the silver of your honours
跑得比照耀你銀色榮光的光速還快

Give me your strength so I can
給我你的力量,這樣我就能
Go further and breathe under water with ease
走得更遠,在水中呼吸
I need a body that I can charge through the walls
我需要一具能自由穿透阻礙的身體
Only I can control
只有我能控制

Hold out your swords and arms
舉起你的劍和武裝
All you do is hang your head high
你所要做的就是抬頭挺胸

Just give me your strength
給我你的力量
So I can go further and breathe underwater with ease
我就能走得更遠,在水中呼吸
I need a body that I can charge through the walls
我需要一具能自由穿透阻礙的身體
Only I can control
只有我能控制

沒有留言:

張貼留言