2016年4月9日 星期六

Hibria - Shoot me Down(歌詞翻譯)



Death, are you listening to me?
死亡啊,你聽得到嗎?
I'm begging please
我求祢了
Shoot me down
斃了我吧
Death, are you having fun?
死亡啊,祢玩夠了嗎?
You're my only chance
是我唯一的機會了
Shot me down
斃了我吧
In silence I cry
寂靜之中我哭泣
In silence I die
寂靜之中我死去
Stuck on this goddamn nightmare
我受困於這該死的夢靨中
Hopeless I am
毫無希望
Just a lamb
只是頭待宰羔羊
Facing the Devil laughing on his chair
獨自面對在王位上大笑的魔鬼
Shoot me down
斃了我吧
I'm begging you
我懇求祢
Please, shoot me down
請斃了我吧
Damn, shoot me down
幹,斃了我吧
I'm dead but I can't close my eyes
我死了卻無法闔眼
Yeah, shoot me down
耶,斃了我吧
Death, can you tell me, please
死亡,可否告訴我,拜託
How you choose the ones you'll take away?
祢是如何選擇該帶誰走?
Death, is that not enough?
死亡,這難道還不夠嗎?
Life's been more than tough
這生命比艱困還靠盃
Shoot me down
斃了我吧
In silence I play
寂靜之中我玩樂
In silence I stay
寂靜之中我等待
Stuck on this goddamn nightmare
我受困於這該死的夢靨中
Lonely I am
如此寂寞
Just a Lamb
只是頭待宰羔羊
Facing the Devil laughing on his chair
獨自面對在王位上大笑的魔鬼
Shoot me down
斃了我吧
I'm begging you
我懇求祢
Please, shoot me down
拜託,斃了我吧
Damn, shoot me down
幹,斃了我啊
I'm dead but I can't close my eyes
我死了卻無法闔眼
Yeah, shoot me down
耶,斃了我吧
I'm begging you
我懇求祢
Please, shoot me down
請斃了我吧
Damn, shoot me down
幹,斃了我啊
I'm dead but I can't close my eyes
我死了卻無法闔眼
Yeah, shoot me down
是啦,快斃了我
One last ride going down, down, down, down, down
最後一班列車不斷往下、往下、往下
It's all I'II say to you:
我只有這些話好對祢說:
There is nothing left for me
我已一無所有
This silent nightmare is driving me to hell
這寂靜夢靨帶我開往地獄
No words left on my grave
我的墓碑上沒有銘文
To nobody I'II say goodbye
我沒有任何人可以告別
You'II see, I'm going down
祢會看到的,我不停下墬
No, don't you wake me up
不,祢別想叫醒我
Let me die
讓我死吧
I'm so close to my fate
我如此靠近我的命運
Crossing the world's gates of the dead
穿越這世界的死亡之門
Eyes wide open, no fear
睜開雙眼,無所畏懼
Scenes from the past
Will be left behind
還有甚麼好留戀嗎?
Shoot me down
斃了我吧
I'm begging you
我懇求祢
Please, shoot me down
請斃了我吧
Damn, shoot me down
幹,斃了我啊
I'm dead but I can't close my eyes
我死了卻無法闔眼
Yeah, shoot me down
是啊,斃了我吧
I'm begging you
我懇求祢
Please, shoot me down
拜託,斃了我吧
Damn, shoot me down
該死!快斃了我啊
I'm dead but I can't close my eyes
我死了卻無法闔眼
Yeah, shoot me down
耶,斃了我吧

沒有留言:

張貼留言