2016年4月1日 星期五

Mindless Self Indulgence - What Do They Know(歌詞翻譯)

Beat me up
打飛我
Beat me down
打倒我
Mess me up beyond the recognition
把我操翻到所有認知之外
For what it's worth, I'll do it again
這完全值得,我會再做一次
With no consequence i will do it again
無視後果的我會再來一次
Caught up, so hunt me down (down down)
追上來,接著逮捕我
Jump the gun, bust a cap in the ground
操之過急,有人帽子被打飛啦

yo yo yo word,
yo yo yo,說話啊
like tendencies never return
吐出就回不來啦
received like a big fat jerk
回應就像個機八大胖子
a big seller but not absurd
像個大賣家但卻不荒謬
Cuz you know that's what I heard
因為你知道那就是我聽到的
Thinking thoughts that's most impure
思想透過話語傳達肯定不純淨
So every thing's splendid, sure
所以世事才精彩啊,當然
im just that stupid jerk
我只不過是個愚蠢的混蛋

on the fence
懸而未決
the consequence
對那後果
What do they know know about that?
他們知道些甚麼?

on the track
照計畫進行
ahead of the pack
超出預期的領先
What do they know about that
他們知道些甚麼?

im quite impressed
我的確令人印象深刻
im quite a mess
我的確是場混亂

Beat me up
打飛我
Beat me down
打倒我
Mess me up beyond the recognition
把我操翻到所有認知之外
For what it's worth, I'll do it again
這完全值得,我會再做一次
With no consequence i will do it again
無視後果的我會再來一次
Caught up, so hunt me down (down down)
追上來,接著逮捕我
Jump the gun, bust a cap in the ground
操之過急,有人帽子被打飛啦

yo yo yo word,
yo yo yo,說話啊
like tendencies never return
吐出就回不來啦
received like a big fat jerk
回應就像個機八大胖子
a big seller but not absurd
像個大賣家但不荒謬
Cuz you know that's what I heard
因為你知道那就是我聽到的
Thinking thoughts that's most impure
思想透過話語傳達肯定不純淨
So every thing's splendid, sure
所以世事才精彩啊,當然
im just that stupid jerk
我只不過是個愚蠢的混蛋

on the fence
懸而未決
the consequence
對那後果
What do they know know about that?
他們知道些甚麼?

on the track
照計畫進行
ahead of the pack
超出預期的領先
What do they know about that
他們知道些甚麼?

im quite impressed
我的確令人印象深刻
im quite a mess
我的確是場混亂

Hey, someone to stab in the back
嘿,有人背後被捅了一刀
Hey, someone to fall through the crack
嘿,有人根本沒注意到
Hey, someone to punch in the face
嘿,有人被打臉啦
Hey, someone to fall through the crack
嘿,有人根本沒注意到

Written all over my face
全都寫滿在我臉上
Written all over my face
全都寫滿在我臉上
Written all over my face
全都寫滿在我臉上
Written all over my face
全都寫滿在我臉上
Written all over my face
全都寫滿在我臉上
Written all over my face
全都寫滿在我臉上
Written all over my face
全都寫滿在我臉上
Written all over my face
全都寫滿在我臉上

Jump the gun bust a cap hit the ground
操之過急,有人帽子被打飛啦

yo yo yo, word
yo yo yo,說話啊
My tendency's never returned
我的傾向一去不返
received like a big fat jerk
回應就像個機八大胖子
a big seller but not absurd
像個大賣家但不荒謬
Cuz you know that's what I heard
因為你知道那就是我聽到的
Thinking thoughts that's most impure
思想透過話語傳達肯定不純淨
So every thing's splendid, sure
所以世事才精彩啊,當然
im just that stupid jerk
我只不過是個愚蠢的混蛋

on the fence
懸而未決
the consequence
對那後果
What do they know know about that?
他們知道些甚麼?

on the track
照計畫進行
ahead of the pack
超出預期的領先
What do they know about that
他們知道些甚麼?

im quite impressed
我的確令人印象深刻
im quite a mess
我的確是場混亂

沒有留言:

張貼留言