2015年10月16日 星期五

Tracedawn - Arabian Nights(歌詞翻譯)


I've got a fetish I wont tell you about it
我不會讓你知道我陷入這場迷戀
but I'll hope you notice
但卻又希望你能注意
Notice how I roam around
發現我在附近徘徊
longing for your skin to meet my lips
渴望妳的皮膚貼上我的唇
Hey, how do you get your kicks?
嘿,妳從哪學到那招的?
I wanna shoot you with a fix of my smoothest tricks

我想用某種美妙把戲來療愈妳
Love you like a poet and fuck you like a caveman
愛妳愛得如詩人,幹妳幹得像穴居人
Damn I can't believe it
我實在難以置信
how you shake me up like a tidal wave
妳是如何像浪潮一樣搖晃著我
Lonely days are gone
寂寞日子已成過往
when our ship sets sails for the end of the world
我們的船將航向世界盡頭

A thousand nights I'd bleed your love
一千個夜晚,我血裡淌流你的愛
A thousand nights it's true
一千個夜晚,這就是真實
A million miles I'd dive in space
一百萬英里,我深潛入虛空
A million miles for you
一百萬英里,為妳

For you I'll fly to the moon
為了妳我可以飛往月亮
and I'll bathe you in the blue lagoon
讓妳沐浴在蔚藍環礁裡
The angels sing their song
天使唱著他們的歌
while I pelvic-thrust like a nuclear bomb
而我骨盆推力像核彈一樣
Yeah I knew it all along
是啦,我知道這都有代價
none of this just cant be wrong
但這一切就是如此正確
This is magic this is strong
這就是魔法這就是力量
so close your eyes and have it all
如此靠近妳的眼眸,我擁有一切
I'll give you a thousand nights
我會給妳一千個夜晚

A thousand nights I'd bleed your love
一千個夜晚,我血裡淌流你的愛
A thousand nights it's true
一千個夜晚,這就是真實
A million miles I'd dive in space
一百萬英里,我深潛入虛空
A million miles for you
一百萬英里,為妳

沒有留言:

張貼留言